Πολιτική Επιστροφών
Η Επιχείρηση, στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα άμεσης επαφής με τα προϊόντα της μέσα από αναλυτικές περιγραφές. Παρακάτω παρατίθενται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση Καταναλωτή
Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων, σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
-
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και σε άριστη κατάσταση.
-
Ο πελάτης οφείλει να καλύψει τα έξοδα αποστολής προς την Επιχείρηση.
- Η υπαναχώρηση δεν αφορά προϊόντα που εξαιρούνται για λόγους υγιεινής.
Τρόπος άσκησης και προθεσμία
-
Η δήλωση υπαναχώρησης υποβάλλεται εγγράφως ή ηλεκτρονικά.
-
Η Επιχείρηση αποστέλλει επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσης.
-
Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν εντός 5 ημερών από την ημερομηνία γνωστοποίησης της υπαναχώρησης.
-
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 15 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά.
Εξαιρέσεις από την εφαρμογή του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή
Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης για:
-
Υπηρεσίες που έχουν ολοκληρωθεί κατόπιν ρητής συγκατάθεσης του πελάτη.
-
Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγείας ή υγιεινής, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (όπως είδη προσωπικής φροντίδας, βρεφικά προϊόντα, μπουρνούζια κ.λπ.).
Επιστροφές Προϊόντων (Επιστροφή Χρημάτων)
Προϊόντα λόγω λάθους παράδοσης:
Σε περίπτωση λανθασμένης παράδοσης (λάθος είδος, ποσότητα ή ιδιότητα), ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα με έξοδα της Επιχείρησης. Το λάθος πρέπει να διαπιστωθεί από την Επιχείρηση.
Ελαττωματικά προϊόντα:
-
Επιστροφή γίνεται μόνο με πιστοποίηση του ελαττώματος από εξουσιοδοτημένο πάροχο ή τεχνικό.
-
Ο πελάτης επιστρέφει το προϊόν με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και σε άριστη κατάσταση.
-
Αν διαπιστωθεί το ελάττωμα, γίνεται επισκευή ή αντικατάσταση. Εάν δεν είναι εφικτή, ακυρώνεται η συναλλαγή και επιστρέφεται το ποσό.
-
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στον ίδιο λογαριασμό ή μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.
Αλλαγές Προϊόντων
Η αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται σε περιπτώσεις:
-
Ελαττωματικού προϊόντος
-
Λανθασμένης αποστολής από την Επιχείρηση
Σε αυτές τις περιπτώσεις, η Επιχείρηση αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επαναπροώθηση του νέου προϊόντος. Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, φέρουν φθορές ή δεν επιστρέφονται όπως παραλήφθηκαν, δεν γίνονται αποδεκτές.